سومین جلسه "اتاق فکر نوآوری در توسعه کشاورزی"

سومین جلسه "اتاق فکر نوآوری در توسعه کشاورزی" با عنوان دورهمی اقتصاد کشاورزی با هدف ایجاد زیر ساخت های دانش کاربردی اقتصاد کشاورزی در بخش خصوصی در روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه 1402 برگزار شد.

 

روز دوشنبه ۱۸ دی ماه در محل گروه اقتصاد کشاورزی دانشکده کشاورزی دانشگاه مشهد، با حضور اعضای هیئت علمی گروه اقتصاد و کادر فنی و اجرایی یکتابان و نمایندگان طرح الگوی توسعه روستایی ، جلسه سوم دورهمی اقتصاد تشکیل شد و بازگشت به موضوعات مطرح شده در جلسه قبل، نقش و اهمیت اقتصاد کشاورزی در توسعه بخش و ضرورت توسعه کاربری دانش اقتصاد کشاورزی و تلاش برای تسهیل انتقال اطلاعات و تحلیل ها به کشاورز مطرح شد.


نتایج بحث منجر به تفاهم دوطرفه در ضرورت راه اندازی یک جریان مدیریت اطلاعات موجود و تولید اطلاعات مورد نیاز، فرآوری و انتشار اطلاعات دبا رویکرد توسعه بخش کشاورزی، پایدارسازی اشتغال و کارآفرینی و اشتغال شد.

ایجاد کلینیک اقتصاد کشاورزی با همکاری و حمایت گروه اقتصاد کشاورزی و قطب مطالعات اقتصاد زیستی و غذای سالم دانشکده کشاورزی، در مجموعه یکتابان به عنوان یک واحد هماهنگ کننده و مدیریت اجرایی برنامه های مشترک ، از پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.

اشتراک گذاری این پست:
ارسال شده توسط تیم علمی یکتابان
تیم علمی یکتابان

مقالات مشابه:

شما اولین نفری باشید که برای این پست ثبت نظر می کنید

برای ثبت نظر ابتدا ثبت نام کنید